OM EN DAG PÅ ST LUCIA

 
Ny dag, ny ljuvlig ö! Nu var det dags att upptäcka St Lucia. Den här dagen hoppade vi i en speedboat och åkte upp och ner längs med hela öns kust och vi fick verkligen se så himla mycket. Vi stannade även till vid den fantastiska stranden Sugar beach för att tillbringa några timmar där. Stranden ligger mitt emellan öns två kända vulkaniska berg aka pitoner, så läget är otroligt och allting är så himla vackert där! <3 Förutom att knäppa massa fotografier så hann vi också simma, sola och snorkla innan det var dags att åka vidare. Men hit vill jag verkligen åka tillbaka!
 
(Efter St Lucia besökte vi Dominica, men eftersom jag till min stora sorg inte har några fotografier därifrån så har jag bakat  in våra bravader på den ön i de andra öarnas inlägg.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0