HÄLSNINGAR FRÅN RESEBLOGGAREN

Fyra fotografier från albanska rivieran. <3
 
Bloggen har verkligen förvandlats till en reseblogg på sistone - jag åker iväg på äventyr och bjuder på resefotografier om vartannat nu, haha. Och med det sagt, så ska jag åka iväg igen! De senaste åren har jag i början av sommaren upptäckt en riviera eller kustremsa i Europa, och nu är det alltså dags att upptäcka en ny. Den här gången vankas det en bästisresa på franska rivieran! Vi ska njuta av härliga solstrålar, gott vin, fina båtar, pittoreska byar, ljuvliga stränder och mysiga uteserveringar. Framförallt ska vi även njuta av varandras sällskap. <3 Jag är verkligen så pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0