EN SOMMARUPPDATERING

Några fotografier från Franska rivieran från min instagram aivilos! <3
 
Hej gullisar! Jag tänkte göra ett undantag och kika in här för att skriva några rader även fast jag ju väldigt sällan brukar göra det under somrarna. :-) Sedan senast har jag återvänt hem från Franska rivieran, bokstavligen packat upp och packat om inom några timmar, firat traditionsenlig midsommar på Åland, checkat av de sista dagarna och timmarna på jobbet, packat upp och packat om IGEN samt anlänt till mitt happy place för att fira in min semester. Det kanske låter som om jag knappt har varit på jobb i juni, men även om jag kanske inte har jobbat fulla veckor de senaste veckorna så börjar faktiskt min officiella semester först nu! Iallafall. Franska rivieran var himla underbar och vi hade det verkligen så fint! Jag var så himla himla busy både i maj och i juni så det var verkligen tur att vi hade bokat in denna resa så att vi faktiskt hade tid att umgås med varandra, haha. I något skede kommer såklart ett skepp lastat med prick alla fotografier från båda mina resor till Frankrike, men först ska jag faktiskt pausa lite. Nu ska jag bara njuta av lediga och lugna dagar och jag ser så obeskrivligt mycket fram emot det! PUSS. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0