VACKRA BYGGNADER, TVÅ LÄNDER OCH GOTT VIN

Fotografier från min instagram aivilos. <3
 
Hej på er gullisar! Jag är hemma igen efter en förlängd weekend i soliga och otroliga Wien. Resan bestod av fina bravader från morgon till kväll och det betyder att vi fick uppleva så himla mycket på bara några dagar! Överallt fanns det vackra och mäktiga byggnader, det bjöds på soligt sommarväder, vi smakade på otaligt många glas österrikiskt vin och staden verkligen kryllade av sightseeing-möjligheter och kultur. Som pricken över i:et så åkte vi även på en dagsutflykt till en annan stad och ett annat land. Så förutom att vi checkade av Wien och Österrike så fick vi även checka av Bratislava och Slovakien! Himla fantastiskt. <3 Nu ska jag bara catcha upp det sista från sensommaren och hösten hittills här på bloggen och därefter bjuder jag på prick alla resefotografier! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0