SEX GULDGLIMTAR FRÅN SENSOMMAREN

I slutet på sommaren hade Kristinestad en vacker blomsteräng som vi flitigt besökte för att plocka ihop färggranna blombuketter. I ett tidigare inlägg fick ni se en blombukett jag plockade tillsammans med Lykke och blombuketten här ovan plockade jag tillsammans med mamsen. :-) 
 
När jag fick checka ut från jobbet en eftermiddag var vädret alldeles underbart och därmed begav jag och min lillasyster oss iväg på en solig långpromenad. Och en långpromenad blev det verkligen, det var nämligen så ljuvligt att promenaden längs med vattnet varade i flera timmar. <3
 
Första september till ära blev vi bjuda på ett skönt sommarväder. För att fira detta tog jag med mig min lillasyster till stan och där satte vi oss sedan ner vid Aveny Café för att njuta av kalla drycker, goda bakelser och en solig terrass. Det var så härligt!
 
Vad är en sensommar utan solrosor?! Inte mycket, hehe. :-) En eftermiddag gjorde vi en utflykt till Solf och där hittade vi universums största solrosfält. Jag har faktiskt mera fotografier från denna utflykt, men dem tänkte jag bjuda på i ett annat inlägg.
 
En regnig fredag bjöd Tim in gänget till en trevlig kräftskiva på sin villan. Vi skålade i bubbel, hade galna diskussioner, åt otaligt många kräftor, sjöng konstiga snapsvisor (haha) och lekte roliga lekar. Ungefär så!
 
En annan solig och varm septemberdag vankades det säsongens sista terrasshäng! Den här gången skålade jag i drinkar på Faros med Daniela! Jag har verkligen fångat många soliga stunder på denna terrass även denna sommar, haha. :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0