OM SOMMARKVÄLLAR OCH KVÄLLSDOPP

Kvällsdopp på Sandö. <3
 
Jag skulle ljuga om jag säger att jag var glad över att vara tillbaka på jobb efter sommarsemestern. Det var faktiskt så illa att jag övervägde att säga upp mig där ett tag, haha. Att leva semesterliv är faktiskt något jag kunde göra prick hela tiden.. :-) Men som alltid vänjer man sig himla snabbt att vara tillbaka på jobb och därmed var vardagen och allt vad det innebär igång igen. Det kändes som om jag mest bara jobbade i augusti, men ändå försökte jag fånga så många sommarkvällar som möjligt. Många kvällar bestod av kvällsdopp och fotografierna här ovan är från en himla varm och fin sommarkväll på Sandö tillsammans med min lillasyster och min älskling. Vi satt och pratade på stranden, spelade yatzy samt tog ett kvällsdopp i solnedgången. SÅ mysigt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0