OM ATT FÅNGA BÅDE REGNDROPPAR OCH SOLSTRÅLAR

En solig båttur. <3
 
I början av min semester blev jag typiskt nog mest bjuden på dåligt väder, men trots att jag är en himla vädermänniska så gjorde jag mitt bästa för att vädret inte skulle påverka mitt humör alldeles för mycket den här gången. Så medan det regnade eller var mulet utomhus fyllde jag mina dagar med att sova, läsa böcker, gosa med mosters gullungar, träna, hänga på mitt happy place, baka kakor, ta dopp i havet och bara ta det lugnt. Ungefär så. Det var himla välbehövliga och sköna dagar ändå! När solen sedan kom tillbaka maxade jag prick varje sekund av det ljuvliga vädret. Det ska jag såklart berätta mera om i de kommande inläggen, men ni kanske kan gissa redan nu att det bland annat blev mycket av det på fotografierna här ovan. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0