EN SUP-TUR I SOLNEDGÅNGEN

Det var ovanligt ofta spegelblankt hav i sommar, vilket bara gjorde mig extra lycklig - jag älskar ju spegelblankt hav! Detta gjorde också att vi SUP:ade mer än vad vi någonsin har gjort. Den här magiska kvällen tog jag och min lillasyster en SUP-tur i solnedgången och det var alldeles ljuvligt. Faktiskt så ljuvligt att jag för en stund återvände tillbaka till land för att hämta kameran så att jag kunde fånga den fantastiska kvällen på fotografi. Att leva i nuet i all ära, men jag känner verkligen att när jag även får fånga nuet genom kameralinsen så kan jag njuta av stunden till max. Och dessutom spara den till ett senare tillfälle. Dessa två citat beskriver mitt tankesätt rätt så bra: A photograph keeps a moment from running away och  A photograph is a return ticket to a moment otherwise gone. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0