EN LJUVLIG MORGON PÅ SUP-BRÄDAN

Älskade Lykke tillbringade många dagar på mitt happy place medan jag också var där, så vi fick massa underbar kvalitetstid och många roliga stunder tillsammans. Vi var bland annat ute på hur många SUP-turer som helst - hon tycker verkligen om det prick lika mycket som mig. <3 Den här ljuvliga och lugna morgonen ville hon lära sig att paddla själv, så då lärde jag henne det. Hon var hur duktig som helst, faktiskt så duktig att jag till slut fick lägga mig ner och bara njuta medan hon gjorde jobbet, hehe. :-) I slutet av SUP-turen släppte jag av Lykke på land och sedan checkade jag av dagens yogapass på SUP-brädan. Därfter hoppade jag i havet och tog ett morgondopp. Ååh, vilken morgon alltså!! Jag älskar morgnar som dessa, jag älskar SUP-turer, jag älskar spegelblankt hav, jag älskar yoga, jag älskar mitt happy place vid havet, jag älskar morgondopp och jag älskar framförallt mosters gullunge. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0