SOLROSOR OCH HÖSTMIDDAG

Vi gjorde alltså en utflykt till ett solrosfält och under utflykten plockade vi både solrosor och hade en liten solrosfotografering. Väl hemma igen komponerade jag ihop solrosorna till en solrosbukett ute på balkongen, och senare fick buketten även flytta in. Jag tycker att solrosor verkligen piggar upp så himla mycket! Se bara så fint det blev på balkongen. :-)
Vi hade även bjudit över min lillasyster på middag, så medan jag fixade med solrosorna stod min mästerkock i köket och fixade ihop en höstmiddag. På menyn stod det kantarellpasta med egenplockade kantareller och till det serverades det ett gott rödvin. Allting var så himla himla gott! Solrosor, kantarellpasta och rödvin - det var årets första höstmys. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0