OM TRE DAGAR I HELSINGFORS

Snapshots från vår huvudstad. <3
 
Förra veckan tillbringade jag tre dagar i mitt älskade Helsingfors och det var ju prick lika ljuvligt som alltid! Övernattade som vanligt i Casa Wagner (hehe), tog en solig promenad vid havet, fikade och drack höstens första varma kakao, hade massa kvalitetstid med bästa Erika, drack fina drinkar på Lulu'straskade i butiker och loppisar i stan, hade en festlig middagsupplevelse på Elm, gick en oplanerad promenad i storm och ösregn, hälsade på hos bästa Sarah, åt en färggrann brunch på Levaintillbringade en mysig kväll med mina pinglor samt dansade till latinomusik. Ungefär så. Åh, jag längtar redan tillbaka. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0