HÖSTFÄRGER & HAPPY PLACE

Höstfärgerna. <3
 
Medan jag tillbringar detta veckoslut med familjen på mitt happy place så tänkte jag bjuda på några höstfotografier från förra veckoslutet här på bloggen. Vi fick några höstdagar med strålande sol och massa höstfärger och jag fångade verkligen prick varje sekund. Det var så fint! Fotografierna här ovan är knäppta i en allé som verkligen svämmade över av färggranna höstlöv - ett himla höstparadis, hehe. :-) Iallafall. Det är himla längesedan jag senast har varit på mitt happy place, jag minns faktiskt inte ens när jag var här senast, och dessutom har mamsen och papsen varit på resande fot den senaste tiden, så det känns himla mysigt att äntligen tillbringa ett höstveckoslut här nu. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0