HÖSTFÄRGER FÅNGADE PÅ FOTOGRAFI

Färggranna höstlöv. <3
 
Det känns som om jag den här hösten bara har väntat och väntat på att träden och löven ska bli lika vackra som de alltid blir den här tiden på året, men det har inte riktigt hänt. Visst har många träd varit färggranna och visst har man sett att det är höst, men naturen har helt enkelt inte förvandlats till den fina färggranna sagovärld som den brukar. En dag bestämde jag mig ändå för att bege mig ut för att knäppa några höstfotografier så att jag iallafall skulle ha några fotografier från denna höst - och det är alltså fotografierna här ovan! Men så några dagar senare exploderade höstfärgerna äntligen ordentligt, så nu ska det här veckoslutet bestå av höstfotografering för att fånga det sista av hösten innan vintern tar över helt. Det var nämligen så att den första snön faktiskt anlände (!!) prick samtidigt som höstfärgerna expolerade. I några dagar nu har vi alltså fått uppleva två årstider samtidigt då träden har varit färggranna och marken vit. Märklig känsla, hehe. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0