ROME, YOU BEAUTY

Nu ska jag äntligen bjuda på himla många fotografier från vår resa till Italien!! Och jag tänker att vi börjar med dessa fotografier på en vacker vy över himla fina och ljuvliga Rom. Jag har så länge jag kan minnas velat besöka Italien och Rom, men av någon oklar orsak har det inte hänt förrän nu. Mina redan höga förväntningar överträffades dock otroligt mycket och Rom klättrade nog genast upp på listan över mina favorithuvudstäder, så det var värt all väntan. <3 Rom är ikoniska byggnader, himmelsk pasta, mysiga gator, lyxiga skor, vackra broar, historia och religion, otrolig pizza, gulliga bilar, italienskt vin, otaligt många fontäner, liv och rörelse, pittoreska kvarter, massa turister, gamla torg och traditionell gelato. Jag älskar Rom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0