OM NOVEMBERMÅNAD

Snapshots från november. <3
 
November har seglat förbi och här ovan bjuder jag på några snapshots som jag ännu inte har visat från månaden. Redan första november inledde jag moonboots-säsongen. Vi har haft familjemys med prick hela gänget i Kristinestad. Jag har varit sjuk i två (!!) omgångar och därmed känns det som om jag knappt har varit frisk alls. Vi har blivit bjudna på himla himla mycket snö - och det verkar aldrig ta slut heller. Jag har påbörjat ett nytt äventyr på jobbet. Min bästa Malin styrde ihop inflyttningsfest 2.0. Jag har hängt vid pingvinbastun och denna vinter fick vi en isvak rekordtidigt. Jag har läst böcker och fått en ny hobby. Vi tillbringade ett veckoslut i Helsingfors, vilket jag redan har berättat om. Jag har tjuvstartat julmyset och hängt upp julstjärnorna i fönstren. Slutligen fick vi även se några solstrålar (!!) denna månad. Och det var november det. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0