OM JOBB, AFTER WORK & GULDGLIMTAR

AW på Faros!
 
Jag var sjuk sisådär hela förra veckan och därmed har jag haft himla mycket att ta igen på jobbet denna vecka istället, vilket betyder att jag hade en riktigt tung jobbvecka. När jag för några timmar sedan äntligen fick checka ut från jobbet var jag alltså HIMLA glad och för att fira att jag hade överlevt veckan fick jag gå på en efterlängtad AW-dejt på Faros med Daniela. Jag firade dessutom också prick tre år med jobbet just idag, så dagen bjöd på många guldglimtar! Vi hann iallafall bara sätta oss ner innan vi beställde in två glas välförtjänt bubbel - det hade jag väntat på hela veckan, hehe. Förutom att skåla i bubbel så åt vi även en trerätters middag och sikcarpaccion jag valde till förrätt var verkligen otrolig! Som vanligt seglade tiden bara iväg medan vi babblade i munnen på varandra på grund av att vi hade så mycket att säga, haha. Och som vanligt var det himla ljuvligt med kvalitetstid med bästa Daniela. Nu är det faktiskt även dags för mera guldglimtar och mera matupplevelser, resten av veckoslutet ska jag nämligen tillbringa i älskade Helsingfors. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0