DIG HAR JAG DRÖMT OM, POSITANO

Ett skepp kommer lastat med himla många fotografier från Positano! Jag kunde verkligen inte sluta fotografera här och inte heller välja ut bara några fotografier att bjuda på, det var verkligen så vackert och fotogeniskt prick överallt. Jag tänker att detta är en by som nog fotografierna beskriver bättre än vad jag skulle göra i ord, så det får helt enkelt bli så. Positano är bara så himla drömmigt och ååh, vad jag hade drömt om just denna plats! <3 Detta var alltså vår följande destination och här bodde vi uppe i bergen med en fantastisk utsikt, hängde på olika stränder, fotograferade, skålade i drinkar, körde buss på serpentinvägar, fotograferade lite till, beundrade miljön och utsikten från alla perspektiv, gick otaligt många trappsteg, mumsade i oss pizza och pasta samt fotograferade ännu mer. Ungefär så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0