SOLIGA DAGAR PÅ MITT HAPPY PLACE

Tre vackra ting - spegelblankt hav, pioner och en solnedgång. <3
 
Att få somna och vakna till detta på fotografierna här ovan är verkligen underbart och en sådan lyx. Och exakt så lyxigt hade jag det förra veckoslutet. Vi tillbringade ett dygn på mitt happy place eftersom det vankades morsdag och prick hela familjen samlades för att fira mamsen. <3 Vi anlände kvällen före och möttes av ett spegelblankt hav och en vacker solnedgång. Kanske det finaste jag vet! Mamsens pionbukett på köksbordet blev dessutom om möjligt ännu vackrare i solnedgången. Prick en likadan solnedgång fick vi även beundra följande kväll, innan vi slutligen (motvilligt) begav oss hem tillbaka. Däremellan njöt vi av en lugn morgon vid ett (återigen) spegelblankt hav, tog jag ett morgondopp i det svalkande havet, bakade vi somriga kakor med färska bär, fångade vi alla solstrålar, busade vi i badtunnan med gullungarna, åt vi grillat till middag och så gjorde jag ett yogapass och dansade på terrassen i kvällssolen. Det var ett alldeles alldeles ljuvligt dygn! <3 Efter bara några dagar återvände vi dock prick hela gänget igen och denna gång fick vi njuta av allt det ljuvliga lite längre. De senaste dagarna har kalendern nämligen bjudit på långledigt medan vädret har bjudit på strålande sol. Jag har nog tillbringat prick alla vakna timmar i solstolen eller utomhus och ååh, vad underbart det är. Jag blir alldeles pirrig över att det bästa livet är här nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0