VINTERHÄLSNINGAR

Min favoritvintertröja. <3
 
Här kommer en liten vinteruppdatering! Vintern som jag har gnällt, tjatat och väntat på kom till slut och nu har vi ju plötsligt haft ett ljuvligt vinterväder i flera veckor. Bättre sent än aldrig, tänker jag ändå. ;-) Eftersom en stor del av vintern ändå inte var någon vinter, så maxar jag den verkligen nu när den väl är här. Jag tillbringar all min lediga tid utomhus och checkar av den ena vinteraktiviteten efter den andra för att ta igen allt det jag har missat och därmed får jag ingenting annat (vettigt) gjort, haha. Men ååh, vad jag njuter! I början på februari listade jag vad jag önskade att resten av vintern skulle bjuda på, och nu har den senaste tiden verkligen levererat det! SOM jag har njutit av det ljuvliga vintervädret, skidat, tagit dopp i isvaken, pulkat, druckit varm kakao, gått promenader på isen, skrinnat och tagit fina vinterfotografier. Jag är så tacksam. <3 Jag vet att de flesta redan går och väntar på vår, men jag är himla nöjd med vinter liiite till och därefter välkomnar jag våren med allt vad det innebär. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0