OM EN LEDIG FREDAG I FEBRUARI

Att min lediga fredag är min favoritdag under veckan är det knappast någon som har missat och nu under vintern har fredagarna faktiskt varit extra ljuvliga. Jag hade några fotografier i kamerarullen från en ledig fredag i februari, så jag tänkte vi tar en titt på vad dagen bestod av då! 
Det bästa med min lediga fredag är att jag får vakna upp utan väckarklocka och sedan får ligga kvar i sängen så länge jag vill - det är något som en sömntuta som mig värderar högt, haha. <3 Efter en lugn morgon i sängen steg jag upp för att göra ett yogapass med Adriene och det var lika skönt som alltid!
Sedan var det äntligen dags för vinterns första ordentliga skidtur!! Och som jag hade längtat till det. Jag hade tänkt att jag får vara nöjd om jag får till en lång skidtur under denna vinter, men det slutade med att jag detta veckoslut faktiskt tog en härlig skidtur prick varje dag, haha. :-)
Vad är en ledig fredag utan ett besök till pingvinbastun då? Inte komplett iallafall, hehe. Så efter skidturen var det dags för ett avslappnande bastubad och några uppfriskande dopp i isvaken. Morgonyoga, skidtur i winter wonderland och vinterbad - vilken drömtrio alltså. <3
På eftermiddagen hade jag lovat att vara barnvakt åt denna mysiga, söta och glada unge. <3 Här tillbringade jag resten av dagen och vi busade, tog en nap, lekte, åt mellis, skrattade och gosade. Älskade lilla Wiggo, gudmor tycker att du är så himla gulliga så att hon skulle kunna äta upp dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0