ISBJÖRNARNAS ISVAK

Isvaken i slaskigt väder.
 
Isvaken i soligt väder.
 
Isvaken i snöigt väder.
 
Nu kanske ni funderar över rubriken - men låt mig förklara, hehe. Eftersom vinterbadsföreningen i Vasa kallar sig för pingvinerna, så skämtade vi förra vintern om att jag hade en egen vinterbadsförening vid namn isbjörnarna då jag hade trollat fram en egen isvak på mitt happy place. Isbjörnarna har dock bara en medlem hittills, haha! Men hur som helst, så gjorde isbjörnarna alltså comeback den här vintern och här ovan bjuder jag på fotografier från det. :-) Jag har under hela vintern tänkt att det är tur att man kan ta ett dopp i isvaken oavsett väder, för fram tills för några veckor sedan hade den här vintern ju inte bjudit på så många andra vintriga aktiviteter. Det finns lixom inte ett enda väder som man inte kan ta ett dopp i isvaken i! Och så är det prick alltid lika skönt också. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0