FEMTON KILOMETER I STRÅLANDE SOLSKEN

Snapshots från skidspåret. <3
 
De senaste veckorna har jag checkat av himla många ljuvliga skidturer och skidturen på fotografierna här ovan var verkligen extra ljuvlig. En av vinterns finaste och soligaste dagar tog jag min lillasyster under armen och så åkte vi iväg till Öjberget. Där checkade vi av en skidtur på femton sköna tunga roliga jobbiga härliga svettiga kilometrar i strålande solsken. Detta skidspår består mest av upp- och nedförsbackar och därmed är vissa etapper lite trevligare än andra. ;-) Oavsett, så njöt jag himla mycket av det soliga vädret, att få röra på mig och göra en vinteraktivitet, mitt fina sällskap och att få vara utomhus i flera timmar. På sista fotografiet ser ni även den nöjda minen efter att ha checkat av femton kilometer. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0