ETT SPORTLOV PÅ MITT HAPPY PLACE

En glad människa ute på isen!
 
Förra veckan var det ju sportlov och det här inlägget skulle jag egentligen publicera redan under veckoslutet, så att ni skulle veta varför det ekade tomt här, men dagarna seglade förbi och inlägget uteblev.. :-) Jag jobbade iallafall hemifrån en stor del av veckan och redan på onsdagen åkte vi iväg till mitt happy place för att tillbringa resten av sportlovet där tillsammans med prick hela familjen. Planerna var att fånga ännu mera vinter, busa och gosa med mosters älsklingar, eventuellt trolla fram en egen isvak, hälsa på bästa momi, bada bastu, ha spel- och myskvällar med familjen, njuta av mitt happy place, fira min lillasysters födelsedag, gå promenader på isen samt bara ta det himla lugnt och ladda batterierna. Och ungefär så blev det också. <3 Nu har jag himla massa vinterfotografier från de två senaste veckosluten, så jag hoppas att jag hinner bjuda på dem de kommande dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0