EN UNDERBAR VINTERDAG

Äventyr på isen. <3
 
Ett skepp kommer lastat med ljuvliga vinterfotografier från en alldeles ljuvlig vinterdag. Den här dagen blev vi bjudna på perfekt vinterväder och jag var ute prick hela dagen för att fånga det! <3 Jag började morgonen med en skidtur och den var så skön att jag faktiskt skidade mycket längre än jag först hade tänkt. Därefter vankades det utflykt på isen med min älskling och min lillasyster. Vi tog en lång promenad där vi pulsade i snön och gjorde snöänglar och mitt ute på isen stannade vi för att fika med varm kakao och nygräddade plättar. SÅ mysigt! När vi kom tillbaka till stranden mötte vi upp min storasyster och gullungarna och då var det dags för äventyr i pulkbacken. Både stora och små hade så himla roligt, hehe. :-) Efter ett tag dök även min bästis upp och när vi hade pulkat klart gick vi på tumis ut på isen för ytterligare en promenad. Ååh, vad jag älskar att vara på isen. <3 På kvällskvisten begav jag mig avslutningsvis till pingvinbastun för att ta några dopp i isvaken i solnedgången. Denna vinterdag var verkligen en himla dröm och jag njöt prick varje sekund!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0