EN SOLIG DAG PÅ ISEN

På sportlovet vaknade vi upp till strålande sol på mitt happy place och det första vi gjorde var såklart att gå ut på isen. Vi njöt av solen, gick en promenad och fotograferade. Vi var nog ute i flera timmar och fångade den soliga dagen på isen. <3
Sedan hände ju det här också! Det började med att jag egentligen bara skulle se hur tjock isen var och sedan slutade det som på fotografierna här ovan, hehe. En ny isvak! <3 Jag hade faktiskt tänkt att det inte skulle bli någon isvak på mitt happy place i år, men spontaniteten tog över. Lycka är att ha en lillasyster som hjälper till att hugga en isvak - även om hon inte gör det himla frivilligt och dessutom var lite arg över att hon inte slapp undan denna vinter heller, haha! Men storasyster var iallafall mycket nöjd och glad. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0