SNAPSHOTS FRÅN DEN SENASTE TIDEN

En mix av fotografier. <3
 
Jag märkte att det hade samlats en hel del fotografier i kamerarullen från den senaste tiden och därmed tänkte jag att jag kunde dela med mig av dem här samtidigt som jag berättar vad jag har haft för mig. :-) Jag har varit på välgörenhetskonsert i Kristinestads vackra gymnasium, fångat några solnedgångar, pusslat himla många pusselbitar, gått en solskenspromenad i Helsingfors årets första dag till ära, haft många filmkvällar, gjort korsord med gulliga momi, badat bastu och rullat i snön, utfört extra långa yogapass, haft lediga och lugna dagar på mitt happy place, busat med mina syskonbarn, haft kvalitetstid med familjen, gått vinterpromenader i Kristinestad, tagit många sköna dopp vid pingvinbastun och varit på biodejt. Dagarna har med andra ord bjudit på många guldglimtar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0