PLAZHI I LLAMANIT

Den sista hela stranddagen tillbringade vi på den vackra stranden Plazhi i Llamanit. Och jag blev förälskad prick samma sekund som vi anlände. <3 Stranden bestod nämligen av en beach club och varje solbädd hade ett alldeles ljuvligt makraméparasoll. Förutom makraméparasollen bjöd stranden på ett hav som både var kristallklart och hade en härlig blå färg, vita klippor man kunde hoppa ifrån och hänga på samt mäktiga berg i bakgrunden vart man än såg. Behöver jag ens säga att detta också blev en favoritstrand? :-) Nu tänker jag att dessa fina strandfotografier får avsluta min "lilla" recap om Albanien. Slutligen vill jag bara ännu säga: ÅK TILL DRÖMMIGA ALBANIEN - ni kommer inte att ångra er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0