NÅGRA GULDGLIMTAR I JANUARI

Januari var evighetslång och orimligt grå, men nu är sista dagen slutligen här. Jag tog tydligen inte ett enda fotografi med systemkameran på hela januarimånad, men några fotografier har jag ändå knäppt med telefonen. Så jag tänkte helt enkelt att vi kunde ta en titt på några guldglimtar som jag fångat den senaste tiden! Häng med, vetja:
Vi fick en steamer till julklapp och har redan under januarimånad använt den flitigt, vi har nämligen ätit hemlagade bao buns prick varje veckoslut, haha.
 
Jag har haft dålig syn i sisådär fem år och har äntligen tagit itu med problemet!! Att välja glasögonbågar är dock en himla djungel, men nu har jag bestämt mig. :-)
 
Solen, är det duu? Efter många gråa dagar blir man himla lycklig när solen äntligen lyser in genom fönstret!
 
Några härliga dopp i isvaken vid pingvinbastun i den vackra solnedgången. <3
 
En fredagsbrunch på Sweet Vaasa. Mums!
 
Jag har njutit så mycket av mina yogapass nu i januari! Dessutom har jag fått sällskap under nästan varje pass. Förra veckoslutet fick jag till och med med mig hela familjen. :-) 
 
En uppfriskande och rolig solskenspromenad med det här galna gänget, haha. <3
 
En isbjörn redo för ett veckoslut på mitt happy place!
 
Jag och bästa Daniela hade en date night på Cinema Bowling. Vi hade så himla roligt och skrattade prick hela tiden!
 
Häromdagen dalade de största snöflingorna jag någonsin har sett ner från himlen!
 
Vi bjöd över mamsen och min lillasyster och det blev en himla trevlig kväll. Vi inledde med champagne, fortsatte med trerätters middag och avslutade med sällskapsspel. Succé!
 
Två solglasögonselfies - tänk att jag äntligen fick gräva fram dem igen!
 
Mitt happy place. <3 Och ljuset är alldeles ljuvligt i det här huset!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0