ETT DRÖMMIGT ALBANIEN

 En mix av fotografier från Albanien. <3
 
Den här vintern har ju hittills inte alls varit sådan som jag hade hoppats på.. Den har egentligen mest bara varit grå och mörk, och på grund av detta har jag verkligen längtat bort till sol, värme och nya äventyr på sistone. Och mitt i allt längtande kom jag på att jag ju ännu inte bjudit på fotografierna från Albanien (!!), så för att pigga upp de gråa dagarna tänkte jag faktiskt göra det nu. De senaste dagarna har jag redigerat alla fotografier och drömt mig bort till denna alldeles ljuvliga resa och detta alldeles fantastiska land. Naturen, värmen, havet, äventyren, maten, solen, landskapen, människorna, upplevelserna, miljöerna! Ååh, så drömmigt det var. <3 Med det sagt ska ni nu bli bjudna på himla himla massa soliga fotografier! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0