EN FANTASTISK MUSSELMIDDAG

Det känns som att jag bara strösslar fina ord över Albanien i mina inlägg, men sanningen är den att både landet och vår resa faktiskt var alldeles alldeles underbara. <3 Och så även maten!! Jisses vad himmelskt god mat vi åt prick varje dag. Dessvärre knäppte jag inte så många fotografier på våra middagar denna gång, men denna fantastiska musselmiddag på fotografierna här ovan var jag verkligen tvungen att fånga. Vi åt alltså middag på The Mussel House som är en restaurang vid en musselodling och ååh, vilken mat- och middagsupplevelse det var! Restaurangen låg på en fantastisk plats vid havet med utsikt över bergen OCH vi blev serverade de godaste musslorna vi någonsin har ätit. Både stället och musslorna var magiska! Det finns himla många orsaker till varför jag skulle vilja åka tillbaka till Albanien, men jag skulle också kunna åka tillbaka till Albanien bara för att få uppleva denna middag igen. SÅ fantastiskt bra var det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0