DET VANKADES NYÅRSBRÖLLOP

Ett skepp kommer lastat med festliga och glittriga nyårsfotografier på mig och min bästa Erika. <3 Det vankades nämligen nyårsbröllop med temat nyårsfeelis i vår älskade huvudstad och vi bestämde oss såklart för att gå all in! Jag har så himla många fotografier från detta firande, så jag tänkte att jag börjar med att bjuda på dessa fotografier på oss och därefter kommer ett skepp lastat med bröllopsfotografier också. :-) Vi tillbringade alltså år tjugohundratjugotvås sista dag med att klä upp oss i glitter, äta lyxbrunch, skåla i bubbel, knäppa nyårsfotografier och vara peppade inför bröllopet. Och vilket himla firande det blev sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0