WINTER WONDERLAND

Genom vårt fönster. <3
 
Förra veckoslutet vaknade vi upp till denna underbara utsikt utanför vårt fönster och jag blev så himla lycklig!! Det kändes dock som om jag var sisådär den enda som var glad över att vi hade fått massa snö, men efter den här gråa och omväxlande vintern var jag verkligen bara så glad över att vi äntligen fick ett ljuvligt vinterväder och att vi skulle få njuta av åtminstone några fina och snöiga vinterdagar. <3 Ni kanske förstår att prick hela veckoslutet gick ut på att fånga detta winter wonderland, vi visste ju inte hur många dagar vi skulle få njuta av det denna gång, haha.. :-) Kameran fick följa med på våra vinteräventyr, så jag ska bjuda på några fotografier lite senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0