UR KAMERARULLEN

Jag har igen samlat på mig en hel massa fotografier i kamerarullen, så jag tänker att vi tar en titt på vad jag fångat de senaste veckorna:
 
Pingvinbastun har blivit mitt andra hem på sistone och jag hänger där så ofta jag bara kan!! Dessa fotografier är tagna vid isvaken en fin eftermiddag. <3 
 
På alla hjärtans dag hade vi bokat in en långlunch tillsammans med mina härliga kollegor på Hejm. Allting var himla gott - som vanligt!
 
Under en kvällspromenad möttes jag av denna färggranna och vackra himmel och jag behövde såklart knäppa några fotografier. :-)
 
En solig dag vid pingvinbastun och isvaken. Jag njuter alltid både av doppen i isvaken och av bastubadandet, men den här dagen njöt jag nog extra mycket!
 
Under veckoslutet blev jag bjuden på musslor och champagne av min mästerkock. Jag blir verkligen alldeles för bortskämd, men är samtidigt otroligt tacksam. <3
 
Jag har som sagt blivit nykär i yoga och de torsdagar jag har kunnat checka ut från jobbet lite tidigare har jag deltagit i yogapass hos Yogamaya. Det är verkligen ett perfekt sätt att inleda mina förlängda veckoslut på.
 
Efter en ljuvlig vinterdag (som jag tänkte berätta mera om senare) vankades det temys och massa massa babbel hemma hos min fina Malin. <3
 
En magisk eftermiddag i isvaken! Det blev verkligen bara vackrare och vackrare för varje dopp jag tog.
.
En dag tog bästa Daniela med mig på en lunch till Nam Nam. Restaurangen var ny för oss båda, men det blir absolut ett besök hit igen, maten var nämligen himla god!
 
Isen hade bildat ett trevligt mönster och även detta var jag såklart tvungen att knäppa några fotografier på! 
 
Jag har tagit itu med projekt städa och rensa klädskåpet och det var kanske ett ännu större projekt än jag trodde, haha! Räknade på skoj alla mina klänningar och kom upp i ett tresiffrigt tal (!!) - det är väl kanske ganska orimligt även för en klänningälskare som mig.. :-)
 
En annan middag min mästerkock har bjudit på på sistone är blinier toppade med massa gott. Mums! 
 
En lugn (och grå) dag vid pingvinbastun och isvaken. Jag knäpper väldigt sällan fotografier när jag besöker pingvinbastun, men nu hade jag tydligen hur många fotografier som helst därifrån, hehe. :-)
 
Fastlagstisdagen till ära blev vi bjudna på ett soligt och ljuvligt vinterväder samt en himla god fastlagsbulle från Aroma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0