OM ETT HÄRLIGT VECKOSLUT I FEBRUARI

Ett soligt Åbo. <3
 
Jag har ett himla ljuvligt veckoslut bakom mig! Veckoslutet invigdes i pingvinbastun på fredagmorgon och avslutades i pingvinbastun på söndagkväll. Däremellan tillbringade jag faktiskt ganska spontant veckoslutet i fina och soliga Åbo tillsammans med älskling och hans familj. Jag tänkte bjuda på några fotografier och berätta lite mera om det senare! Men som vanligt förflyttade vi oss mest från en restaurang till en annan, haha. Påväg upp från Åbo bjöd vi också in oss själva på middag och runebergstårtor hos mamsen och papsen, så vi hann också hänga med min familj en stund under veckoslutet. :-) Ett veckoslut fyllt av matupplevelser och familjemys, alltså. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0