OM ATT INLEDA VECKOSLUTET PÅ ETT FINT SÄTT

Igår. <3
 
Det känns som om veckorna går så himla fort nuförtiden och nu har ännu en jobbvecka seglat förbi. Jag checkade ut från jobbet lite tidigare igår och därefter fick mitt veckoslut en himla fin inledning. En promenad i solnedgången, sjuttiofem minuter yoga hos Yogamaya, ett skönt bastubad i pingvinbastun och fyra dopp i isvaken. Alldeles underbart. <3 Som ni ser på fotografierna här ovan så är, till min lycka, både det ljuvliga vintervädret och snön fortfarande kvar, så detta veckoslut vankas det massa trevliga vinteraktiviteter och jag är så himla pepp!! Jag ska fånga prick varenda sekund av vintern nu, haha. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0