DEN SISTA JANUARI & DEN FÖRSTA FEBRUARI

Trots att solen inte visat sig så många dagar de senaste månaderna, fick vi i slutet av januarimånad faktiskt ändå några vackra soliga dagar och sista januari bjöd på ett himla pangvinterväder. Snö OCH sol!! För att fånga detta tillbringade jag en magisk eftermiddag i isvaken vid pingvinbastun. <3 Ååh, så lycklig man kan bli av rätt så små ting. Idag är det alltså första februari och om jag nu får önska så vill jag att prick hela februari ska bjuda på ett ljuvligt vinterväder. Jag vill gå på isen, skida, knäppa vackra vinterfotografier, åka pulka, dricka varm kakao utomhus, ta dopp i isvaken och skrinna. Please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0