OM SKÖNA MELLANDAGAR

Stans finaste julgata! <3
 
Under mellandagarna har vi varken vetat dag eller datum - vi har verkligen varit så förvirrade (haha), men dagarna har oavsett varit så sköna! Vi har tagit sovmorgon prick varje morgon, vi har firat min storasysters och mamsens födelsedagar, jag har tagit dopp i isvaken, vi har traditionsenligt pusslat massa pussel, vi har varit ute med sparkstöttingarna, jag har firat juldagen med vänner, vi har dammat av det gamla Wii-spelet och spelat Guitar Hero, vi har badat bastu och rullat i snön, jag har varit på härliga skidturer, vi har ätit massa julgodis, vi har lekt med gullungarna ute i snön, vi har gått en julpromenad i den lilla staden och jag har haft spelkvällar med både vänner och familj. Ungefär så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0