OM DECEMBERDAGAR

Fotografier från min instagram aivilos! <3
 
Hej gullisar! Jag är hemma från Köpenhamn och har nu även några jobbdagar bakom mig. Jag förstår bara inte hur tiden kan segla iväg så här, dagarna i december går verkligen alldeles för fort!! Vi hade iallafall himla trevliga och mysiga decemberdagar i Köpenhamn. <3 Även fast Danmark inte var ett nytt land för mig så hade jag faktiskt inte besökt Köpenhamn tidigare, så det var ljuvligt att upptäcka staden! Jag knäppte såklart himla många fotografier, så dem ska jag bjuda på här på bloggen så småningom. :-) Nu ska jag njuta av fredagsfeelis på en torsdag och sista veckoslutet innan julafton (!!) till max. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0