MÅNDAGSPROMENAD & TISDAGSSTICKNING

De senaste månaderna har jag haft två nya rutiner och hobbyn som verkligen har förgyllt både hösten och vintern hittills! Prick varje måndag tar jag och min bästa Malin en promenad efter jobbet. Vi får frisk luft, motion och kvalitetstid, vilket ju verkligen bara är win-win. <3 Våra måndagspromenader är dessutom heliga och vi beger oss ut oavsett väder eller ork - på fotografierna här ovan var vi till exempel ute och gick i minus sjutton grader. :-)
Nu när min älskade momi inte längre finns och kan skapa sisådär allt vad vi önskar, har min fina moster tagit på sig ansvaret att lära cirka hela släkten att sticka, haha. <3 Så nuförtiden brukar vi träffas på tisdagar för att lära oss olika sticktekniker och att sticka olika plagg samtidigt som vi får umgås, babbla massa strunt, skratta och dricka te. SÅ mysigt, trevligt och lärorikt! Jag har bland annat stickat mitt livs första yllesockspar av momis gamla garn. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0