DAN FÖRE DOPPAREDAN

En julostbricka. <3

 

Ett efterlängtat och välförtjänt jullov är äntligen här!! Och det är bara så himla himla skönt och ljuvligt. I torsdags checkade jag ut från jobbet lite tidigare, plockade upp min lillasyster och körde direkt hem till mamsen och papsen. <3 Det första vi gjorde när vi anlände till mitt happy place var att pynta julgranen. Därefter har vi handlat julmat, bakat julgodis, paketerat julklappar, trollat fram en julisvak, lyssnat (och sjungit OCH dansat) till julsånger, tagit ett juldopp, tänt julljus på gravgården, förberett inför julafton, badat julbastu och sett på massa julfilmer. Nu är det dags för uppesittarkväll med julmys, juldrinkar, julostbricka, julbingo och julgodis. Jag tänkte även checka ut härifrån för resten av julen, så jag vill önska er en himla fin, kärleksfull, mysig, fridfull och god jul. <3 Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0