YOGASTREAK DAG ÅTTAHUNDRA OCH NIOHUNDRA

Ett yogapass på bryggan. <3
 
Precis som rubriken säger, så har jag nått två nya mål på min yogastreak! I våras fick jag checka av yogastreak dag åttahundra och nu under sommaren fick jag även checka av yogastreak dag niohundra. Alltså - tänk att jag har checkat av ett yogapass prick varje dag så här himla länge!! Jag blir lika förundrad, stolt och glad varje gång jag tänker på det, haha. :-) Dessutom blir även min kropp lika glad, nöjd och välmående varje gång jag checkar av ett nytt yogapass. Iallafall. Nu är jag verkligen så nära mitt drömmål på tusen dagar också! Och med det sagt, så ska jag nu rulla ut yogamattan på bryggan och checka av yogastreak dag niohundrasextiosju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0