MIDSOMMARKLÄNNINGEN & MIDSOMMARKRANSEN

Ett skepp kommer lastat med fotografier på midsommarklänningen och midsommarkransen! Innan jag berättar mera om midsommaren så tänkte jag börja med att bjuda på några fotografier på hur jag såg ut under midsommarfirandet. Det har ju lixom blivit en liten tradition här på bloggen att både presentera midsommarklänningen och midsommarkransen. :-) Och här ovan har ni alltså årets midsommarversion! Den vita klänningen med små persikofärgade blommor köpte jag redan i vintras, för direkt jag såg den visste jag att denna midsommardröm skulle bli årets midsommarklänning, hehe. Sedan ville jag i år göra en enkel och ljus midsommarkrans och därmed bestod blomkransen av endast brudslöja, nejlikor och rosor i färger som matchade klänningen. Jag älskade verkligen både midsommarklänningen och midsommarkransen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0