ETT MORGONDOPP & JUNIMÅNAD

Ett morgondopp. <3 
 
I början på sommaren knäppte jag himla få sommarfotografier under sommardagarna på mitt happy place, men här ovan bjuder jag iallafall på några fotografier från ett ljuvligt morgondopp. Jag hann samla på mig så himla många fina sommarminnen och jag gjorde så mycket somrigt redan i juni. Massa terrasshäng, fina SUP-turer, traditionsenlig våffelstekning utomhus, besök på vänners villor slash stugor, underbara båtturer, mysig midsommar på ön, förlängda veckoslut på mitt happy place, goda drinkar, vackra solnedgångar, massa dopp i havet, lyxiga picknickar, morgonyoga på bryggan, roligt kubbspelande och hemmagjord rabarbersaft. Jag tänkte otaligt många gånger att varje dag kändes som veckoslut och då hade semestern inte ens börjat ännu. :-) Men med det sagt var semestern minst lika efterlängtad ändå när jag i slutet på juni äntligen fick checka ut påriktigt för fem veckor framåt. Att få fira första semesterdagen var ett perfekt avslut på en underbar junimånad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0