APPRECIATION POST: RABARBERSAFT

På tal om drycker och drinkar - sommarens allra godaste dryck är ju absolut rabarbersaft och sommarens allra godaste drink är ju därmed alla sorters rabarberdrinkar! Det börjar vara ganska många somrar som jag har gjort hemlagad rabarbersaft nu och denna sommar var inget undantag. Det är verkligen så himla enkelt och så himla gott! Den här gången fick rabarbersaften dessutom en alldeles ljuvlig rosa färg. :-)
Sommarens första rabarberdrinkar serverade jag på mitt happy place och förutom rabarberdrinkar bjöd jag även på en himla knäckig rabarberpaj med vaniljsås. Mums! Efter detta drack vi sedan otaligt många glas med rabarbersaft och rabarberdrinkar. Just nu ligger en del av rabarbersaften även i frysen och den ska jag ta fram någon dag när jag saknar sommaren extra mycket! Och det var min lilla appreciation post om rabarbersaft, haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0