OM TVÅ FÖDELSEDAGSMIDDAGAR

Födelsedagsmiddag nummer ett.
 
Födelsedagsmiddag nummer två.
 
Här ovan bjuder jag på fotografier från två födelsedagsmiddagar. Mitt födelsedgsfirande skulle egentligen bestå av tre födelsedagsmiddagar, men eftersom jag blev sjuk fick vi tyvärr ställa in födelsedagsmiddagen tillsammans med familjen. Iallafall. Eftersom min älskling skulle vara bortrest på min födelsedag blev jag bjuden på en födelsedagsmiddag hemma redan några dagar i förväg. Jag hade önskat mig en av mina favoriträtter rårakor och till det serverades det massa tillbehör och vin. På min födelsedag vankades det sedan födelsedagsdrinkar och födelsedagsmiddag tillsammans med några vänner på restaurangen Fröj. Där beställde vi in drinkar, deras fyrarätters meny samt några glas vin. Båda födelsedagsmiddagarna var verkligen så goda, trevliga och ljuvliga. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0