OM PÅSKEN OCH EN PÅSKÄGGSJAKT

Den traditionsenliga påskäggsjakten. <3
 
Det vankades påsk och långledighet och SOM jag hade längtat till detta påsklov och allt vad det innebär - men precis när påskfirandet skulle inledas vaknade jag upp sjuk och sedan var jag sjuk prick hela påsken.. Det blev därmed inte några påskfotografier, inte någon vacker påskdukning, inte något påskdopp i isvaken, inte någon traditionsenlig glad påsk-hälsning, inte någon fin påsktårta, inte någon påskoutfit och inte någon påskpromenad i stan. Det blev helt enkelt inte så mycket påsk överhuvudtaget denna gång. MEN, den obligatoriska och traditionsenliga påskäggsjakten som mamsen ordnar varje påsk kunde jag verkligen inte missa, så för en liten stund lämnade jag sjukstugan och hängde med resten av gänget ut på påskäggsjakt. Som ni ser hittade vi massvis med chokladägg och chokladkaniner, så även om påsken inte alls blev som jag hade tänkt och hoppats så fick jag iallafall tröstäta påskchoklad. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0