OM EN LEDIG FREDAG FYLLD MED VÅRKÄNSLOR

Vårkänslor!! <3
 
Jag älskar ju alla mina lediga fredagar, men i fredags hade jag igen en extra ljuvlig sådan. Dagen bestod av himla mycket vårkänslor och en perfekt mix av avslappning och aktivitet. Jag började dagen traditionsenligt med morgonyoga och några dopp i isvaken. Fast isen fortfarande (!!) var kvar utanför pingvinbastun så värmde solen skönt och fåglarna kvittrade glatt. Därefter checkade jag av ett besök på sjukhuset och sedan hängde jag på vår soliga balkong i flera timmar. Som jag njuter av solens varma strålar! Då jag kände att jag ändå hade fångat tillräckligt med solstrålar mötte jag senare på eftermiddagen upp mamsen och min lillasyster på stan. Vi traskade omkring i några himla färgglada klädbutiker och invigde terrassäsongen med mjukglas. Väl hemma igen var det dags för att städa bort vintern och välkomna våren i lägenheten. Det var ett stort projekt (haha), men det var himla skönt att få det gjort. Till middag hade jag önskat mig något himla vårigt och då serverades det lax, sparris, nypotatis, dill och hollandaisesås. SÅ gott!! På kvällskvisten var det fortfarande så vackert väder ute att vi bestämde oss för att ta en kvällspromenad längs med stranden och vi blev bjudna på både ett spegelblankt hav och en fin solnedgång. Jag blev verkligen alldeles pirrig av alla vårkänslor den här dagen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0