OM EN FÖDELSEDAGSRESA

 En födelsedagsresa. <3
 
Jag och min lillasyster gav en resa till Umeå i födelsedagspresent då min storasyster fyllde trettio jordsnurr och nu var det äntligen dags för avfärd! Vi hade en himla rolig och ljuvlig resa och nu tänkte jag förstås också bjuda på några fotografier och berätta vad resan bestod av. Jag ville dock klippa ihop en film om vårt äventyr och därmed fokuserade jag mest på att filma under resan, så jag har knappt några andra fotografier från Umeå än en hel massa matfotografier, haha. Filmen har jag lagt upp på min instagram aivilos, så ni som följer mig där har säkert sett den också. :-) Iallafall. Det var så vackert ute på havet denna dag och förutom att fotografera de fina isflaken, så tillbringade vi tiden på båten med att spela otaligt många rundor Uno samt att lyssna på bandet som spelade himla trevliga låtar. Dagen i Umeå bestod sedan av lyxbrunch på Guilty Pleasure (kanske mitt nya favoritställe!!), traskande omkring på gatorna, skålande i bubbel och drinkar, shopping, middag på Sjöbris, sightseeing runt om i staden och massvis med skrattattacker. Både trettioåringen och hennes systrar var himla nöjda med födelsedagsresan och födelsedagsfirandet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0