OM TVÅ UNDERBARA SOMMARDAGAR

Degersand.
 
Bamböle.
 
Här bjuder jag på fotografier från två ljuvliga sommardagar på Åland. De dagarna sommarvädret levererade strandväder, tillbringade jag nog mera tid i havet än på land, haha! Och ja, simringen fick följa med på prick alla sommarens äventyr. :-) Att tillbringa minst en sommardag på vackra Degersand är ju obligatoriskt och en av mina favorittraditioner på Åland och därmed checkade vi såklart av det även i år. Bamböle däremot blev en ny favorit som vi till och med återvände till en gång till! Båda sommardagarna bestod iallafall av massa solande, mysiga picknickar, svalkande dopp och strandmusik. I Bamböle finns också ett hopptorn, så efter mycket tvekande tog jag slutligen mod till mig och hoppade från trean, hehe. Underbara sommar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0