OM SEMESTER OCH SOMMAR

En glad semesterfirare. :-)
 
Efter midsommarfirandet fick jag genast fira något nytt - nämligen min första officiella semesterdag. Visionen var att tillbringa prick varje dag i fem veckor som på fotografierna här ovan, men det blev ändå inte riktigt så.. Denna sommar blev på många sätt annorlunda och den kändes faktiskt inte heller så himla somrig. Jag är ju en vädermänniska ut i fingerspetsarna och sommarvädret var både ostabilt och oförutsägbart, för första gången någonsin tog jag paus från instagram sisådär prick hela sommaren (det var faktiskt mest bara himla skönt), jag har aldrig åkt så lite båt som jag gjorde denna sommar och av någon anledning knäppte jag knappt några fotografier alls under hela sommaren. Och som alla kanske redan vet nu, är ju solen, fotografering och båtturer tre av mina absoluta favoritting. Iallafall. Såklart blev vi bjudna på några fina sommardagar ändå och såklart lyckades jag fånga många ljuvliga guldglimtar här och där. Sen är ju semester och ledighet alltid lika underbart oavsett. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0